Ikväll

Åker jag på kryssning. Ska till Tallinn. Åker ensam har egen hytt och vad ska jag då hitta på?
Jo jag ska ta med mig dator, kamera och en massa tomma cd-skivor.
Ska sortera in alla foton i datorn och se på filmer jag har i datorn.
Allt för att jag fick en billig resa. T/R för 50,- med egen hytt!
Jag vet - det tillkommer inköp av onödiga saker, mat, spela bort pengar och sist men inte minst risken för inbrott i hytten. Men om man inte vågar något så vinner man inte heller.
Vi var ju i somras till Riga och hade inbrott i hytten.
Men nu är det en nyare båt och jag kommer att tillbringa en stor del av resan i hytten.

MSN: (nyss)

x säger:

Hej vännen.. Hur är de.. ?

x säger:

Är du sugen på en papegoja??

Lucas oftast sällan Lars säger:
Ja.. har du en åt mig?


Jo tillbaka till resan..
Ska vara för mig själv och bara slappa.. såna resor brukar ge mig energi och åter lust till livet..


Kommentarer
Postat av: Luna

Jag har haft papegoja. En Amazon och de kräver MASSOR av sällskap och mår inte alls bra om de blir sittandes ensamma för länge. Då får de psykiska besvär o plockar fjädrarna av sig. Annars trevliga djur men väldigt högljudda.
Hoppas du får trevligt på din ensamseglats.

2007-12-10 @ 00:27:48
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0