Jag vill och inte vill

Jag är sugen på en seans och få kontakt med döda.
Samtidigt är jag livrädd för hur ska man sen låta det vara eller blir det nå uppdämpt behova att göra det om och om igen?

Nu skriver jag bara snabbt ur huvudet de som eventuellt skulle kunna komma fram.

Carina, pappa, Patric, Janne, Signe, Lyyli, Hans-Erik, Jan, Lars, Lars Gunnar
Jalle, Anni, Harald, Elmer, Ida,

Fast de kanske är på party och har inte tid..
Men jag skulle bli gladast åt Pappa, syrran, systerson, mormor och farmor

är lite seriöst intresserad av spådomar det okända och andar

är du?

Vet du hur mycket jag kan sakna de som dött?
Massor! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ett paket kommer på posten inom en snar framtid!

2007-12-08 @ 12:50:43
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0