Nu är min gamla blogg borta

LITE ont gjorde det, men det räcker med en blogg.
Fast just nu känns det som om jag ALDRIG hinner blogga, kolla andras bloggar och kommentera andras bloggar.
Stressstressstress

Nåja igår var vi ute och drack till jag och min man.
Idag dunkade skallen.
Var på rea för att splittra dunkandet köpte oss varsin skjorta med slips.
Just nu sitter mina älskade barn på tåget på väg hit.
Jag ska ta ut hundarna på en pinkning och sen sova.
Lars hämtar barnen för han jobbar inatt och slutar lagom tills de kommer.
Jag jobbar 11.45-21 imorgon..
Oj så trött jag blev nu!

Gott slut, god fortsättning på julen och ett himla bra nytt år har vi framför oss - hoppas jag

kram på er mina vänner  /Lucas

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Vad ska ni hitta på till nyår då?

KOMMA HIT UPP - tycker jag är en toppenbra idé! :-P

Annars så kram på er också!

2007-12-27 @ 23:45:54
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: lizaloop

JA KOMMA HIT LÄT VÄLDIGT BRA! TA MED BARNEN; VI HAR MAT OCH HUSRUM FOR FREE!!

2007-12-28 @ 12:36:07
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Auriana

Gott Nytt År önskas du din make och fyrbeningarna.
HÄr snöar det just nu och jag ska strax ta mig ut på en lång promenad med Min voffe.
Mest för min skull denna gång.. Allt för mkt frosseri denna jul och nyår.. Känns som man inte ens hunnit bli hungrig mellan måltiderna.
NU blir det skärpning..
Varma kramar
Auriana

2008-01-01 @ 11:32:49
Postat av: lizaloop

Hde ni ett trevligt nyår? Det hade vi!!!!!

2008-01-02 @ 10:31:49
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Gott nytt år. Gott nytt mindre stressigt år kanske. Gott nytt insiktsår. Gott nytt kärleksår. Stressa inte för att läsa o kommentera min blogg utan välkommen dit när du har TID. Kram på dig!

2008-01-02 @ 22:47:01
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Auriana

Nu har han verkligen mkt att göra förstår jag...
Du är saknad. Hoppas du inte jobbar ihjäl dig vännen.
Många kramar
Auriana
och många svansviftningar från Ozzy till
dina fyrbeningar.

2008-01-03 @ 12:50:32
Postat av: Lucas

Ja jösses!! Tack tack tack!!

Nu är ju mina tonåringar här och vi har fullt upp med de!!
Snön har fallit över Stockholm och jag har tandvärk åtérkommer snart!

2008-01-03 @ 22:12:33

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0