Storkyrkobadet

Är ett gammalt bad mitt inne i gamla stan.

deras hemsida

Var dit ikväll, jättetrevligt. Men kallt vatten, vilket var skönt också efter bastubad.
Pratade med en man från Dalarna som var mycket trevlig.
Fanns inte min make så skulle jag säkerligen flirtat med honom.

Det var riktigt underhållande i bastun. Ja ja kanske inte just så som DU nu fantiserade..

Utan det var åtminstone en kille som var döv och det var 3 män som pratade teckenspråk med honom.
Kul att se och OJ om man bara kunde teckenspråk, jag kan ju några enkla tecken. Men tänk om jag förstått vad de sa till varandra och de kanske pratade om saker som var privata.. hi hi   jag är nyfiken juh!

Nåja Dalmasen tyckte om mitt skägg. Jag blir så glad när jag får en komplimang för jag får det sällan.
Men jag ger sällan komplimanger också så det är ju inte så konstigt man ska ge om man ska få..

Lars jobbar nu.
Jag cyklade till och från badet!
Simmade några längder.
Så jag förtjänade en stor stark på Torget.

Nu resten av helgen blir det arbete..

kram på er!

Lucas

Kommentarer
Postat av: Luna

Hej! Vad duktig du är. Jag gillar också ditt skägg förresten ;-)

2007-12-15 @ 13:43:11
Postat av: Lucas

Dag fick jag svar per mail.. från idrottsförvaltningen:

Hej!
Jag beklagar verkligen det inträffade och kommer ta upp det med chefen för anläggningen för vidare hantering i sin personalgrupp.
Jag har kollat upp informationen på hemsidan och fått veta att under november ändrades informationen vid ett flertal tillfällen just rörande texten badkläder obligatoriskt. Detta på grund av den då aktuella diskussionen om topless i badhusen.
Generellt är det så i stadens sim- och idrottshallar att badkläder är obligatoriskt. Detta ska gälla alla bad. Liljeholmsbadet har dock varit ett undantag med sina dagar bara för kvinnor på måndagar och bad bara för män fredagar.
Oavsett våra regler och interna "oreda" så ska du som kund inte behöva bli bemött på detta sätt. Jag beklagar än en gång det inträffade och hoppas att du ändå kan tänka dig besöka våra simhallar framöver.

Med vänlig hälsning

*Virrigt svar och dessutom så dröjde svaret länge, nåja fick svar iaf/Lucas*

2007-12-20 @ 10:14:42

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0