Bakafton

Blev ivrig på¨att baka när jag såg lizaloops bak idag.
Nej nej inte alls så..
Funderade ett tag vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg i - Bakafton...hmmm  erotik eller recept??

Kollade i min receptpärm.. jo det är inte så uppäggande men det blev recept..



Hittade detta:

image10

Började ivrigt vispa när jag fick en maning av min man Lars att läsa receptet ordentligt.. Missade att skilja äggulor och vitor åt.. Det blev inte nödmat i Finland utan katastrofbak i Östberga.
Jag fick byta receptet till sockerkaka....

När den var klar och i ugnen så var jag ju tvungen att ta till det andra receptet ni vet *nöden har ingen lag*

Så jag tog
image11

och


hade ju denna

redan framme





och fixade smeten och in i




Nu återstår det bara väntan och såklart

image17

Tur vi har diskmaskin.

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0