Fyyyy

 Häromdagen skrev jag vaknade utvilad. Natten därpå sov jag bara 20 minuter pga storbråk.
Ja inte jag och min man utan snarare på jobbet.

Igår hade vi middagsbesök, jag kom hem fr jobbet efter 36 timmars vaket tillstånd somnade jag överallt så jag la mig *tidigt*.
När Lars kom för att sova så sa jag *Vilken migrän jag har*
Han brydde sig inte så jag vaknade vid 06,00 med HEMSK huvudvärk, tog en tablett somnade om med en kall handduk blötlagd på skallen.
Vaknade igen vid 0800 lika sjuk kräkfärdig somnade om
Vaknade 10.25 nästan frisk!


Drack kaffe åt bananer (Lidl 5.98/kilot!) och blev tämligen OK.
Larskom hem vi tog oss en promenad med hundarna.
Sen hem han sover nu han ska jobba inatt.

Jag är energisk och ska åka in till stan.
Packa en väska med badkläder ifall jag besöker ett badhus.
Länge sen sist.
Inte sen ormen *föll* på min kropp
image57
höstbild - fast vi har ju fått LITE snö...  bilden togs i oktober tror ja

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0