Jobb jobb jobb besök jobb

Jag har haft jobbarhelg besök av ett exxx och datorn har varit upptagen av honom och däremellan så har jag försökt sova.
Nu for exxet hem.
Min man är ute och super skickar sms som är tomma och ringde aspackad.
För mig blir det alltså en tidig kväll och jobbar ju trots helgen även imorgon..

Har ikväll varit på Tanto och kollat läget - lugnt med vandalism iaf.

Igår var jag med jobbet till Torekällberget och kollade in både bockar och svin..



Och ja både exxet och nuvarande är som svin hi hi
*skojar bara*

image43

Själv  tycket jag bäst om denna bild!! 


Den här tjejen skulle man haft..

Nåja som sagt tidig kväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg lite läskig ut den där tjejen, ja jag har funderat på vart du har varit någonstans..!

2007-11-19 @ 10:56:36
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Auriana

Tittar in och lämnar en kram
Hoppas allt är bra med er och voffarna.
Har lite bergodalbana i livet som vanligt..
Kram
Auriana

2007-11-19 @ 13:47:59

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0