Kunglig Balettafton

Ja det var ju förbjudet att fotografera föreställningen så vi lämnade kameran hemma.
Tyvärr - för inredningen på pausen och folket hade ju varit skoj att visa.

Men här kommer bilder hemifrån när vi gör oss i ordning.

image40

Det var en upplevelse!  Både innan och efteråt, för vi klädde ju "upp oss" under glada skratt.
Jag hade på mig bröllopsskjortan och slips i rosa, Lars hade bröllopskavajen.

Vi åt på MAX innan, för vi kom för tidigt, gick lite på stan också.

4 Föreställningar, en med bara balettdansande män!  WOW!
En föreställning med bara kvinnor, wow, men självklart bra!

Och så två föreställningar blandat och den 3e hette din sista stund på jorden.
Känslosam och fin!

Den sista var otroligt fin i svart och vitt och många på scen samtidigt.

Vi blev positivt överraskade.

Men nu har jag bråttom till jobbet, åker kommunalt det är ju KAOS i trafiken - Lars fick ta min bil..

Information   om balettaftonen om du vill se.

Kommentarer
Postat av: Lisa

kul att ni är nöjda MEN jag kan tänka mig att personalen på max höjde ögonbrynen när ni kom dit i kavaj och grejer å åt. Ha ha ha!

2007-11-14 @ 10:27:19
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Hej hopp. Jasså ni satt där och suktade efter män i TRIKÅER! Hi hi. Lät som en trevlig kväll i alla fall. Jo jag har sett på nyheterna att El Stockholmo (som min Lillskrutt kallar för Tjockholm) drabbats av det sedvanliga snökaoset. Här är lite lite snö, kallt och en blå himmel. Varför sitter jag här när det är så fint där ute!? Måste sätta fart!

2007-11-15 @ 09:59:28
Postat av: Auriana

Hej vännen.
Låter som en kanon kväll..
Min kväll gick till att se på film, måla och skriva.
Hmmm.. Dvs mesta delen av natten gick också.
Hoppas ni är försiktiga ute i halka o kaos.
Här är det bara lugnt, lite isigt och strålande sol.
Kramiz
**AURIANA*

2007-11-15 @ 10:45:27

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0