lördagens rapport

Har varit ute med hundarna länge idag gick till och från Tantolunden. Men vi mötte en hel del hundar och usch vad arg Jezzie var på de flesta så det är bara att inse att hon är snart i löpen.

image30
(Oljemålning av the Queen)



Linuz vårt lakritstroll busade och drog i kopplet.. så himla ouppfostrad man kan vara.. men mot slutet gick han bra men säkerligen var han trött...

image29
Burr burr ska jag aldrig få gå till frissan??

Vad har min make gjort idag då??



När han inte sov så tog han sig säkert ett bloss.. jag har knappt sett till honom idag..

För jag var bjuden på restaurang av min småkusin Agneta!

Hon är guldsmed och har gjort denna
image32
Häftig va!?

Och hon gjorde våra förlovnings/vigselringar.

Hon ska sälja sin tvättmaskin
image33

Och jag ska nu sova...


för imorgon KANSKE jag träffar syrran.
Sedan ska jag och min make på Fjollbåten..

Kram mitt i natten nånstans ifrån stockholms förorter till DIG!

Kommentarer
Postat av: Auriana

Hej vännen

Måste säga att tjejen är duktig
Till o med jag som lider av spindelfobi gillade den spindeln.
Själv har jag idag varit ute i parken med Ozzy.
Har rusade som ett skollat troll i snön
SÅ lycklig..
Även matte var lycklig. SOL GLITTRANDE SNÖ och NYA vinter kängor så jag slipper frysa tårna av mig.
Önskar er en forts bra helg.
kram
Auriana

2007-11-11 @ 00:30:51
Postat av: ~Eva~

Så du har inte flätat Linuz än *fniss*
Kortade ner lite päls på mina minsta igår. Jag fixar dom själv numer :-)

Gillar verkligen inte spindlar! hade flera stora i sovrummet i somras *ryser* MEN den där spindeln är vacker ju!!!

Kram från Eva

2007-11-11 @ 13:03:43
URL: http://evasordochbilder.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0