Somnade inte förrän ca 05,50

Åhhh så trött jag är nu.
Jag ska ha möte på jobbet och sedan avskedskaffe för en personal.

Dricker kaffe nu, ätit risgrynsgröt jag gjorde i ugn i natt.

Har ont i magen nu.

Tur jag är ledig resten av veckan.

Kram från en trötterLucas

image2

hittade denna kaffekopp hos nån.. stal den utan dåligt samvete vill ni anhålla mig så sover jag gärna i egen cell
och kan dela den med några snygga fångar.
Gör inget om de utnyttjar mig, polis i uniform får väl hämta mig och sätta handklovar på mig..

Åhhh piggnar till,,,,  *ler ljuvt med glimten i ögat*

Kommentarer
Postat av: Auriana

Åhååå... Vem skulle inte piggna till av det
*haha*
Hoppas du kan få ta det lite lugnt nu ngr dagar o hämta krafter..
Du verkar va en så härlig person och såna ska inte behöva må dåligt..
Kram till dig och maken
Auriana

2007-11-07 @ 11:53:01
Postat av: ACE.

Hej!
Hoppas du piggnat till.
Jag är ledig i dag o har det riktigt skönt. Sover på nätterna gör jag också, som en sten.Kanske inte så kul för TB men det känner jag mig ändå lycklig över. Jag skulle få "åt nerverna" om sömnen blev rubbad. Det räcker med dagtidsrubbningar av allehanda slag...
Plätta x flera med sylt på från mig!
AnnCharlotte.

2007-11-07 @ 16:21:40
Postat av: Lizaloop

ja du, du är rolig du!

2007-11-07 @ 17:21:17
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Nämen, så snygg blogg du har..hehe

2007-11-07 @ 23:05:32
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Lucas

Tack Liza för att du fixar så mycket åt mig! Du kanske skulle skapa en liten blogg som heter "LisaFixarAllt" och folk får komma med önskemål..
Tack för headerbilden!

2007-11-08 @ 10:35:17
Postat av: Lotta

Men du måste ju berätta varför du blev tvungen att lösenordskydda! *sååå nyfiken sååå*

2007-11-08 @ 13:17:31

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0