Söndagmorgon

Blev väckt av den där hemska Linuz med hans gnäll.
FYYY för gnälliga hundar på söndagmorgnar. Ni som har cocker spaniel vet kanske vilka ljud de har för sig.
Bara för att jag skriver om honom nu så slickar han mina fötter undergivet. Men det kommer han ingen vart med.


Igår var jag ute och drack öl.

Mår bra idag i alla fall.


Kom hem redan ca 01.00 det är så trist att gå ut ensam.

Lars sover nu ska stiga upp ca 13.00 - han är jäkligt tråkig bara sover och sover.
Sedan så är han seg och har bara två njutningar - han vill röka och äta mat.


Vad har man honom till för egentligen?

Jag har det inte lätt en gnällande cocker och en seg lat make.

Tur Jezzie är fin.


Igår blev jag bestraffad för min elakhet - för jag kände stickningar i underläppen så nu har jag munsår.
Vi har salva som jag smörjde med inatt.


Ja-a nu ska jag väl kanske klä mig  eller ska jag vara naken idag hela dagen och äta mat och röka och göra ingenting??? (Den där maken borde få smaka på egen medicin)
image50
Sitta lite tilltrasslad på en hylla och betrakta livet och dess möjligheter

komma till insikt att man kanske ska kliva ur sina spår och fortsätta livet i en labyrint med massa val.

JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT!



Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Lek med Linuz lite så får du mindre tråkigt! :-P

Hur har det gått med hans boll-mani förresten?

2007-11-25 @ 14:30:40
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lucas

Jag har lagt ut alla hans leksaker utom bollar och han är hyyysterisk!
Bollmanin är botad det finns inga bollar i vårt hem längre så lättbotad var han...
Nu har vi varit ute på shoppingtur jag och min make. Vi var på ASKO, JULA, RUSTA, SILVAN, ONOFF och EL-GIGANTEN
Vi handlade INGENTING!!!

2007-11-25 @ 15:48:29
Postat av: Ice Lady

Duktigt!! Och väldigt förvånande att ni kunde låta bli att handla! :-P

2007-11-25 @ 17:24:22
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

VAAAA handlade ni inget, jo jag håller med jezzie är fin (men linus är finare, fniss)
Tråkigt, ja det är klart du har, hallå, du bor ju i stockholm.

2007-11-25 @ 19:00:43
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Nu är det måndag och söndagstråkigheten har kanske släppt, men visst är det tråkigt när man själv har energi, men inte ens partner. Men man kan ju inte va samspelta jämnt. Men om man har tråkigt jämnt är det katstrof, men det får jag hoppas att det inte är för er. KRAM!!

2007-11-26 @ 07:20:34
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0