Har varit på mopedtur

Körde in till stan på möte imorse..
Gick bara fint!

Nu ska jag jobba natt och ska ta moped till och från jobbet.

Lisa har fixat sidan åt mig! 
Tack för det!

Idag blev vår bostad bostadsrätt så nu inväntar vi "FixarLisa" på besök
-för ommålningar och listspikningar..

Ha en bra dag - har du lurat nån eller blivit lurad idag??

I Finland säger man:
*Aprilliä syö silliä ja juo kuuma vettä päälle*

Fritt översatt:
"April ät sill och drick varmvatten till"

image91

Vill också påminna er om min håriga mage...

image175
Min håriga karl - FÖRE





image176
Efter att jag friserat honom...

Kommentarer
Postat av: Lisse

Helt rätt idag får man luras så mycket man vill =)

2008-04-01 @ 15:55:00
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Lars

Visst ser jag "lycklig" ut i min nya frisyr! Om man nu kan kalla hårlöst för frisyr.

2008-04-01 @ 16:30:08
URL: http://www.systerlars.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0