Kunde inte låta bli

Känner oss som om inget med vikten händer..
Idag var vi på Vegetarisk Buffet och åt.
Vi tittar på vrandra hemma och säger:
- Vi kollar vikten..

Ska vi??
Vi blir ju ledsna, för magarna är STOOORA!!
Folk säger att vi magrat i ansiktet.. joo joo hur många kilo kan försvinna i ett ansikte..

Lucas startvikt var 81 kilo...
Lars startvikt var 111 kilo..

Vi gissade på att jag skulle väga 80,8 kilo, Lars skulle väga 112 kilo

Väger oss..

Jag väger 77 kilo, har gått ner 4 kilo på knappt 4 veckor..
Lars väger 103,8  gått ner 7,2 kilo på samma tid!

Vi vart imponerade!!

He e bara att fortsätt...

Kommentarer
Postat av: Xena

Men åh.. GRATTIS.. Man blir så glad när man ser på vågen och den går åt rätt håll.
Blev lite full i skratt då jag såg ämnet då jag själv nämnde min lilla viktminskning i bloggen idag..
Ha det fint i kväll med valborgsfirande eller vad ni nu ska hitta på.
Kram
Xena

2008-04-30 @ 10:03:17
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Xena

Kan hålla med dig om att det är synd om hundarna som är rädda för smällare och fyrverkerier.
Brorsan flydde alltid ut i en enslig stuga när det var nyår, påsk och andra *smäll tillfällen*
Jag har lyckan att min hund inte bryr sig särskilt mkt. Men jag gör inte som visa andra mattar o hussar som tar med dom där det smäller som sjutton.
Har sätt allt för många små o stora stackare som krypit ihop och skakat av rädsla.

Hoppas det blir något litet valborgsfirande för dig med jobbet iaf..

Skulle va kul att se voffens taxöron förresten.
Ozzy har fortf sina långa cockeröron. Har dock tunnat ur dom massor och rakat insidan så det inte blir så varmt.
Ha det gott alla två o fyrbeningar i staden.

Xena

2008-04-30 @ 12:42:42
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Luna

Luna busvisslar, applåderar och gör vågen!!

2008-05-02 @ 10:53:47
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0