Lucas skippar skippermetoden..

Nej nej *skoja ba*..
Ja herreguud va mat man lagar och hungrig hela tiden..
Just nu gör jag en potatis och broccolisoppa.
Samtidigt gör jag en rödbetssallad med chevrekräm.
Är konstant hungrig..
Morgondrinken
är det som mättar bäst..

Fruktskålen ekar - vi vräker i oss frukt som mellanmål..

Kan avslöja att vi har sagt att situationer som kräver att vi fuskar - *bortbjuden på middag* (Hajar ni vinken??)*
Om man har främmande som inte äter som vi - ja då kan man fusk LITE....

Igår var vi hela gruppbostaden på Pizzeria.. jag drack loka till den HALVA vegetabiliska pizzan..

Men jag började ha migrän direkt..  så jag tog värktabletter - hjälpte inte..
Så vi fuskar med en sak..
Koffeinfritt kaffe får vi dricka men en kopp (okej mugg då) vanligt kaffe per dag  får vi dricka..

Alger, proteindrycker, fisk, rotsaker, linfröolja, psylliumfrööön, fänkål, anis, kummin, sambal oelek, quiniooeoeoa,

passionsfrukt, päron, melon...

Det är vårt senaste "schlager för att bli mager.."

Som belöning när det blir den 26/5 och om vi orkat oss igenom detta så ska vi ha en vecka på varmare ort.. med all inklusive  typ när någon fyller 40 kanske?

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0