Det är mycket nu

Vi har haft loppis, vi har haft ut saker på Tradera, vi har haft huset fullt med folk.
Vi har haft massa hjälp av vänner och bekanta och bekantas bekanta.

Jag är helt slut i hjärnan.
Vet ej om jag håller på att bryta ihop rent mentalt.
Orkar ingenting och kan inte tänka klart.
Nästa vecka är avsikten att vi ska åka upp till Umeå och Dorotea men kanske bäst jag stannar hemma.
Sålde bort kameran och det känns hårt.

Bilen såldes så nu står vi med en *skrotlada*.

DE saker jag trodde vi skulle sälja är kvar.. men det jag tyckte var skräp såldes.

Varför denna rea hos oss då??

Ja det blir ni varse om så småningom.

Men mer än så kan jag inte avslöja, hoppas bara att nån rik person förbarmar sig över oss och testamenterar ett fint hus i Dalarna till oss!

Traderaförsäljningen över förväntan, postat ca 200 paket och nu strömmar mejl in om att de inte fått sina varor!

PANIIIK!  Vad gör man? Jag skrev i auktionen att vi ansvarar inte för postens hanteringar. VI har skickat ALLT som vi fått betalt för. Vi lurar ingen! Men man känner sig skyldig ändå!

Om drygt en vecka flyttar sonen till oss! SKOJ!!

Vi är kära i varandra min man och jag.


Så allt borde vara bra! Eller??

Är nog bara slut efter allt ståhej.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Lycka till med allt å va kul att sonen flyttar till er kramar flatan i norr

2008-08-21 @ 18:51:51
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Micke

Kram från mig med!!

2008-08-21 @ 22:56:57
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Christa

Håller tummen att allt blir bra i slutänden.

Jag har en känsla när det gäller det här som säger mig att det kommer lösa sig ;)



Stor kram

Christa

2008-08-24 @ 14:37:29
URL: http://hissen.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0