Ledig idag - njaaaeee!

Jag har ledigt mån och tisdag, trodde jag
Så ringer extraknäcket och funderar på om jag vill jobba idag - hmm där rök min sovmorgon, nej jag skulle få jobba 12-21.. oki
Imorgon då? Vill du jobba då?  Nja jag är bjuden på middag..
Tiden är 7.30-14.00  oki doki

Så denna vecka blev en jobbarvecka. tur jag har ledigt på söndag iaf

Ni som har planer på att överfalla mig - gör det innan onsdag!
Onsdag = självförsvarskurs!

Vi har inte köpt nån julklapp vi har inte skickat ett julkort och det är absolut i senaste laget.
Men vi är panka och stressade Lars fick i fredags en praktikplats så han praktiserar och jobbar denna vecka.
Tur vi har Robert så att nån städar, tar ut sopor, tvättar och matar och rastar hundarna.

Julstress?  Nää  såhär är det alltid hos oss!



Ute är det kallt idag - jag menar det var halkigt att gå på frosten.. så kanske man borde pälsa på sig..

Bilen har visst nåt elfel!


Kommentarer
Postat av: Christa

OJ, och jag som tyckte JAG var sent ute fniss

Har bara ngn julklapp kvar att fixa och sen inhandla julmaten. Kan inte bli förren fredag då pensionen kommer till fattig sjukpensionär



Ha det så jätte fint.

Kram

Christa

2008-12-15 @ 12:51:40
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Luna

Jäkligt snygg jacka! Ok, jag förstår att ni har mycket på jul...det löser sig alltid med tomte på nåt vis men vi har lite pricip att ingen av oss ska tomta för det ska helt enkelt va omöjligt att kunna lista ut vem det är, men barnen är å andra sidan inte helt inställda på att tomten kommer :-)

2008-12-21 @ 12:50:36
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0