Longetimmen sen senast

Har knappt hunnit vara vid datorn känns det som än mindre blogga.
Lite uppdatering då:
Vi har fått tillökning i familjen - dottern kom i fredags ner för att fira jul hos oss.

Julen firar vi hos syrran med familj i Södertälje i år.

Vi var på personalfest på Nalen i onsdags blev bjudna på mat och dryck och transport dit.
Det var skojigt men eftersom vi skulle upp och jobba nästa dag så blev det tidig hemgång.
Veckan innan var jag på Stockholms stads personalfest och det kostade 100,- och maten räckte inte till alla..
Men det var trevligt det med ändå.
I tisdags bjöd Annika och L8 på tacos hos Krille och det var mycket trevligt det med.
Har jobbat massor däremellan.

Lars bil pajade  det var nåt elektriskt med tändspolegrejs och bilen blev klar i fredags och Lars blev av med sina surt förvärvade pengar.

Lars köpte i fredags en julgran - 540,- kr!! Vi som inte ens firar julen hemma..

Har slagit in lite julklappar och Helene slog in några också.


Grannen lånade Linuz och Jezzie igår så att vi fick lite lugn och ro.

Vi behöver personal till mitt jobb har en ledig rad på ca 80% dessutom ska ju jag vara ledig i januari och en kollega ska åka till Thailand i 2 veckor så vi har en hel del timvik ledigt.
En annan kollega ska vara med i Roomservice så snart har vi alla jobbarpolare varit stjärnor.

Min stunt har ännu inte blivit av.

Vädret är fint i Stockholm idag klar himmel och grön gräsmatta man kanske skulle gå på nakenbad såhär den 21 december 2008..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

FY LARS.... INTE HANDLA JULGRAN, ni kan ju gå ut i skogen och "ta er en" Här hos mig är de alldeles gratis!

Vad tråkigt att inte maten räckte till alla på hoolabalooet du var på...måste ha varit pinsamt för de som stod för matlagningen!

Kan tro att Helene blev mäkta glad över bilden på henne haha...

Ta det lugnt nu i julstressen så ses vi i januari!

2008-12-21 @ 10:38:22
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tant M

Vilken fin gran. Den verkar vara värd pengarna!

2008-12-21 @ 11:24:00
Postat av: Ice Lady

Ja, även om inköpet var onödigt så var faktiskt granen fin. Ni får väl sälja den sen på Tradera eller nåt för jag gissar att det blir "riktiga" granar sen! ;-)



Tack själv för att ni kom på taco-middagen! Det var verkligen trevligt! Min & Annikas nya favvo kommentar när vi beklagar oss e "-Men du kan ju få en apelsin!" Ha ha ha ha...

2008-12-21 @ 13:21:31
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Wow, himmel så snygg gran!

2008-12-21 @ 18:58:14
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lars

Icelady. Jag tror inte någon vill ha vår julgran efter vi haft den. Den kommer troligen inte att ha några barr kvar. Det är en äkta kungsgran "Disney gran". Du tror säkert att jag skulle gå och köpa en plastgran du. Jag vill ha den äkta varan ja.

2008-12-22 @ 11:10:12
URL: http://systerlars.blogg.se/
Postat av: paula är mitt vackra namn

vilken snygging helene är,man ser att hon är lik sin far! hehe

2008-12-28 @ 22:52:37

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0