I am ALIVE

But do not belive that it is good!!

Herrejösses vad det kämpades IBBI och Carina kämpade hårt med tanden den satt som på berg!
1 timme dryygt drogs det borrades och skruvades innan alla bitar lossnade den fick tas bit för bit och jag fick en hel del bedövning.
Har nu kompress i munnen och är rätt mör.

Gissa något annat hemskt då!!?
Det var nästan aktuellt att skicka mig till sjukhuset och kirurgin för operation för det var nästan stört ommöjligt att få bort tanden. Sedan efter processen ont och kämpaglöd så ska man ju öppna plånboken också.

2003,- kostade kalaset.


*PUUUUH*

Kommentarer
Postat av: Luna

Stackars dig men skönt att du blev av med den även om det kostade både pengar o smärta. Läser bloggar mitt i naten men nu ska jag avlösa en kollega. Kram på dig!

2008-02-22 @ 03:11:41

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0