Internetcafe

Ja-a ni, for att hitta ett internet sa ska man nog hyra cykel och cykla 5 km. Sen kontaktar man turistinfo som guidar en till ett stalle som har stangt.
Naja jag hittade ett oppet stalle.
1 euro for 30 min.
Hotellet tar 6 euro per timme och dar finns en dator som man ar upptagen hela tiden.
Nog om det.

Jag har det SAAA BRAAA!!
Enkelrum med aircondition kyl badkar bred sang och egen balkong med havsutsikt pa 6:e vaningen.
Traffat mestaddels tyskar men en och annan svensk.
Jag bor pa ett hotell med all inklusive och har finns allt!  Frukost lunch middag och snacksbarer.
Jag ater ocksa allt! Sa ovanligt! Men troligen for att allt ar sa frascht.

Hittade nakenbad ocksa och en och annan fosokte ragga pa mig - utan resultat sa klart.
En italienare charmerande aldre man var ur trevlig och kunde lika dalig engelska som jag.

Som sagt jag trivs sa bra och traffade en kvinna fran Vastberga igar som ar trevlig hon ar gift med en kvinna sa vi hade mycket att prata om. Dessvarre fick jag sa hemsk tandvark sa jag var tvungen att ga hem.

Var nyss pa apoteket. Lars: Jag kopte somnpiller och varktabletter!!

Jag tror att du Lars skulle stortrivas har. man ater sa mycket man vill och man behover inte oppna planboken.

Jag har hittliis kopt sandaler, vykort och frimarken mediciner och hyrt en cykel och en ol pa flyget.
Och jag har pengar kvar av mina 800 som jag vaxlade...

Ikvall har jag bokat bord pa en canarisk restaurang  man maste boka dagen innan for att fa bord.
Fredag eller lordag ska jag boka chinarestaurangen. de andra dagarna tar jag den allmanna matsalen.

Blev tillsagd forsta kvallen att man inte far ha shorts i matsalen.

Pa mitt rum har jag kassaskap - eget. utan kostnad.
Sa jag kunda ha haft med mig datorn och digitala systemkameran utan oro.
Men jag har den lilla digitalkameran och den kan man ju videofilma med.

Kommentarer
Postat av: Lars

Det låter som jag skulle trivas bra med en massa god mat. Lite besvärligt med att cykla 5 km för att komma till internet. Bra att du har det bra jag har det skapligt själv. Puss

2008-02-13 @ 14:54:59
URL: http://www.systerlars.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Wow - låter toppenhärligt!! All inclusive är nog inte så dumt! ;-)
Jobba enbart på solbrännan nu så du kommer tillbaka pigg och fräsch! :-D

2008-02-13 @ 17:22:02
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Luna

Härligt att höra. Jag är såååå glad att du rapporterade lite :)) Kram och ha det gott i solen.

2008-02-13 @ 23:25:48
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så bra att du har det bra, fast det är utom mitt förstånd at tman kan resa bort så där själv...

2008-02-14 @ 11:40:20
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Skönt och höra att du kommit fram välbehållen och att du har det såå bra.
*inte ett dugg avundsjuk : /

Kramiz från lillsyrran som åker till Gotland över helgen.

2008-02-14 @ 12:46:22

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0