Livstal

Analys:
januari 10
1 = 1 1 + 0 = 1
1962
1 + 9 + 6 + 2 = 18 = 1 + 8 = 9
Slutresultat
1 + 1 + 9 = 11 = 1 + 1 = 2
Livsväg 2, den ultimata samarbetspartnern:
De som har livstalet 2 är lätta att ha att göra med och är bra på att inspirera andra och ge goda råd. Tvåor gillar att jobba i grupp och är till sin fördel på det sättet. De är mycket diplomatiska, kanske för diplomatiska ibland och därför kan de ha svårt att fatta egna beslut.

Som tvåa är du en mycket hänsynsfull vän, ibland till den grad att du nästan glömmer att tillgodose dina egna behov. Blyghet är något som många med livstalet 2 delar men det döljs ofta genom att partnern istället är en viljestark och utåtriktad person. Men samtidigt som du kan vara lite blyg så är du artig och värderar även den egenskapen hos andra människor. Det är troligt att du samlar på någonting och därför ser ett nöje i att gå på marknader. Musik är antagligen något du är intresserad av, tvåor är ofta mycket musikaliska och har en osviklig rytmkänsla.

Det som kan vara negativt är att du är känslig och lättsårad och att du överreagerar när du känner dig missförstådd. Försök att vara mer rak i möten med andra människor.



Ja-a du det är väl kanske andra än jag som ska döma om det stämmer.. vissa saker är väl helt rätt.

Jag har såda himla tandvärk nu att jag planerar min begravning.

Ni som tänkt komma - det blir ingen tårta  och gråt inte - se det som om jag njuter av all uppmärksamhet och jag slipper rodna..

Usch ibland är min humor dödstråkig..

Synd man missar semlor och kaffe i Hällnäs idag..

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0