Mardrömmar

Vaknade för en timme sedan av mardrömmar.
Var utomlands och hade vunnit en resa hem tidigare.
Så jag fick ställa in allt solande osv..

Vaknade och har världens tandvärk.
Trodde väl aldrig att det skulle vara såhär.
Först och främst trodde jag att man drog ut en tand det skulle ta ca 5 minuter efter att bedövningen börjat ta.
Sen skulle man tycka att det var obehagligt ett lite tag.
Ne nej 1 timmes slitande och nu har jag haft konstant ont sen i torsdags 15.00
Idag är det måndag 04.26
Mailade tandläkare för jag misstänker en infektion.
Ska nog dö snart.

*kvinnor klagar på att det gör ont att föda barn, Då har de aldrig varit så sjuk som jag..

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0