Trött och huvudvärk - Snöoväder

Ja så är det Snöoväder i Stockholm! Det snöar blåser och säkewrligen är det KAOS på allt i Stockholm nu.
Jag har haft besök och vi har varit på diverse aktiviteter så jag är trött.
Så jag har huvudvärk.
Dags för sängen - är det ju vad jag vill förmedla.
Bosse har varit på besök - trevligt!
Vi har nyligen lärt känna varandra, en man som jag kanske skrämde lite väl mycket i helgen.
Vi fick med oss Martin på äventyr så igår var vi tre grabbs på en pub och åt god mat.
Drack lite öl och samtalde om det mesta.
En kille kom och satte sig NÄRA oss en ung onykter man och han hängde på oss. Bad honom skärpa sig varav han sa *Ursäkta mig jag är bög och hoppas det inte stör er*  eller nåt liknande..

Ja han blev slutligen utvisad fölr han sov i puben.

Jag och Bosse fortsatte till Side Track.

Därifrån hem.

Idag lördag har vi fikat på Tanto - varit i en bostad kollat värmen - ätit soppa hos Martin och sen hem.
Nu ska jag sova - ville bara meddela er att jag fortf finns

Kram!

/Lucas

Kommentarer
Postat av: Lisa

där ser man...
Så ni har snökaos, ja då förstår du hur vi har det här uppe med plogkanter högre än mej och en oskottad hemsk gård....suck!

2008-02-03 @ 11:22:08
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hörde ju att ni oxå har snö :) hoppas du sovit gott ha de bra kram Annika

2008-02-03 @ 13:12:35
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ojoj, snö i Stockholm också! Kan tänka mig att det blir kaos då :-)

2008-02-04 @ 10:12:22
URL: http://prude.bilddagboken.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0