Vilken bedrift!

Eller hur ska jag förklara detta..
JAG HAR RINGT tandläkaren bokat tid och slängde INTE på luren!
Är LIVRÄDD för tandläkaren.
Så fort nån petar mig i munnen med sug, tandstensskrap och lampan lyser i min mun så spyr jag som en gris!
Jag har kräkreflexer som heter DUGA.
Men nu har jag tandvärk, nej inte nu har haft det sen i maj.
Vaknade 05.55 med hemskt ont och tabletterna hjälper inte.
Var senast till tandläkaren för ca 3 år sen.
Är livrädd för tandläkaren i lågstadieskolan var lite väl hårdhänt.
Nu har jag tappat 2 plomber en nere och en uppe på vänstersida.
Jag vill de ska dra ut tänderna.
de får söva mig och då kan de passa på att rengöra öronen och ge mig fotvård för jag är kittlig.
Gör inget om de tar sånt där prov i urinröret med tops och så kan de passa på att ta bort blindtarmen.

Oki oki jag kan väl bli tatuerad och piercad så fick jag allt gjort.

Är ledig idag fick tid kl 1300.
Telia ska komma och installera alla mokajänger idag så hoppas de är här snart!

Bloggar mer om jag överlever dagens trauma.

image124
nej nej detta är exxets tänder
mina är kolsvarta trasiga och fyllda med tandtroll

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

*haha*

2008-01-25 @ 11:24:06
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0