Vilket uppvaknande

Jag har sovmorgon idag.
Drömde en hems mardröm och vaknar med ett ryck och hastig andning samt hög puls.
Klockan var 09.19. Oj det var länge.
Lyssnar och hör ett ovanligt ljud ute i hallen.
Stiger upp för nu är det ett misstänkt Linuzbus på G!
Han har rivit ut 3 hushållspappersrullar ur en pappersbal och tuggat de i små smulor spritt de över hela hallen.
Han vill ha snö.

Jag kan tänka mig att ge bort honom!
Nu ligger han under gästsängen och skäms.
Tittar jag åt hans håll hör man svansen börja sakta dunka mot golvet.
Jag blänger på honom och svansen slutar vifta.

J***A HUND

Nej jag kanske ska dricka kaffe och äta frukost nu
Har plockat bort allt papper..

Så är mitt uppvaknande -hur var ditt?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mitt var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, vaknade och insåg att febern är så gott som bortblåst, jippie!!!
Jag förstår Linus, han vill ju inget annat än att bo i hällnäs där vi har snö och där det snöar för fullt idag... om du vill ge bort honom så tror jag att det finns några som bor mittemot mitt gamla hus som gärna tar honom!!!

2008-01-11 @ 10:34:29
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tant M

Linus vill säkert flytta norrut - mot snön - eller rättare sagt slasket.
Men det var väl fel uppvaknande du skrev om. Har du redan förträngt den traumatiska upplevelsen när jag ringde och sjöng för dig.

2008-01-11 @ 13:41:59
Postat av: Micke

hehe!!
Våra katter gör samma sak... papper överallt om man inte ser upp!!

Ha de gött

2008-01-11 @ 13:43:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Lisa har rätt som vanligt!
Lämna Linuz här! :-D

Han och Elvis matchar varandra perfekt! :-P

2008-01-11 @ 20:33:14
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0