Så typiskt

Nu har jag jobbat 4 dagar, långa dagar och så är jag ledig imorgon och jobbar sen hela långa helgen..
tror du jag kan slappna av och somna nu? NÄÄÄ   då betyder det att jag är vaken hela natten och sover imorgon hela dagen eller så har jag säkerligen huvudvärk.

Så svårt att varva ner när man jobbat mycket och är ledig endast en dag.
Vi var på pizzeria jag min make min dotter ikväll.
Handlade en ny strykbräda på LIDL med inbyggd eluttag! För endast 279,-
Dottern ska lära sig stryka och hennes kompis kommer hit på lördag så de ska få baka bullar.
Vi behöver stryka en hel del saker och det behöver bakas en hel del bullar.
Kalas??
Njaa he beror på hur man ser det.
Lars fyller jämna år snart.
Jag tror inte bullarna ska sparas till det.
Snarare ska ni få veta mer sen.

Nu ska jag lägga mig och försöka somna igen.
Lars sover han ska jobba 7-16 imorgon.
När jag lägger mig i vår säng lär det kännas för honom som om det kommer en:

Noshörning som vill dela säng med honom..

Nej nej jag menar inte att jag skulle ha nåt hårt horn nånstans..
Jag menar såklart att jag är stor och otymplig...

Ha en god natts sömn

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jo du är ju enormt stor.. det var det dummaste jag hört!

Bra sätt dom i bakning av både bullar och kakor!!

2008-07-11 @ 11:58:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Christa

Hej vännen.

Kikar in lite snabbt och önskar dig en skön vecka medan jag far iväg på semester.

Allt är bra här och Ozzy ska bo hos lillmatte medan vi är borta.

Ha det så gott

Christa

2008-07-11 @ 12:23:30
URL: http://hissen.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0