Lista (det var länge sedan....)

Jag blev utmanad av Lisa... jag svarar

1. What did you do 10 years ago?
För 10 år sedan började jag nakensolbada, jobbade i hemtjänsten och dateade en man långtborta så det var ett distansförhållande.
En riktig smygbög var han.....................
2. What five items are on your to-do-list today?
*jobba!
* Ta ut hundarna på morgonpromenad
*Gett de frukost och själv intagit det
* ta BILEN till jobbet - mopeden får vila en dag
* kokat kaffe till min älskade älskling som fortf sover

3. Snacks I like:
Salta pinnar, potatisskruvar och dillchips.

4. Things I would do if I were a billionaire:
Betala skulder och betala Lars utbildning köpa ett hus  modell SLOTT anställa snygga manliga hembiträden som skulle glida omkring i jocks

5. Places I've lived:
Vasa, Malax, Södertälje, Järna, Hällnäs, Krokträsk, Gräsmyr, Vindeln, Umeå, Stockholm


Skriv ni också om ni känner er göralös

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0