Nu är det däbbt i näääban och ON och OFF

Pollen i luften och jag låter som nygråten..

Jag har tre/fyra arbetspass kvar tills jag går på semester..
Jobbade "över" 3 timmar idag.. tog med mig jobb hem eftersom jag är "ledig" imorgon..
Känner igen detta - jobba över för att få ha semester..

Ibland - inte ofta men ibland så önskar jag att jag hade ett jobb där jag gjorde mitt .
kopplade bort jobbet och kom tillbaka och gjorde mitt igen och koppla bort..

On-knapp och OFF-knapp  för arbete och fritid..

Men då vore ju jag inte den jag är såklart..

Dags för off-knappen, ta av sig kläderna och lägga sig..
Fast då kanske ON-knappen kommer igång och man blir som en duracellKANIN..
Ja jaa jag vet Lars ska få sova....

Här var jag "däckad" på Estlandsbåten

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Skönt med semester!

2008-06-10 @ 10:11:11
URL: http://lapplizaloop.blogg.se/
Postat av: Luna

Nu är lanoten en kanot :-) Hoppas du får en njutfull semester.

2008-06-10 @ 22:33:24

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0