Oj sa seeegt

Sitter nu vid varsin dator betalat 50 skr for en timme och det ar en hastighet pa modemtiden 14,4 mmz  eller vad det hette pa stenaldern..

Vi har sa varmt har har brannt oss och ser ut som stekta grisar jag har hort att vi har 32 grader i luften och 23 i vattnet.
Hello och jag har solat simmat atit och jag har bestamt mig for att ALDRIG mer aka med FRITIDSRESOR skit vad besviken jag ar.
Vi har halvpension och det betyder frukostbuffe och middagsbuffe..
Akta er sa daligt utbud, frukosten bestar av rostat eller vanliga sma brodbitar..
Kaffe fran automat en halv kopp och inget juice inget tilltalande alls.
Hotellet har 4 stjarnor - man kan undra fran vad - kanske har de missuppfattat att man ska le mot sina gaster och ett "godmorgon" har vi inte hort..

MIDDAG  Hmmm   soppa halvstekt potatis eller sma stekta sillbitar och kottbullar varje dag!
Jag och Hello ska ikvall bojkotta restaurangen och ata ute om det ar samma skit nar vi kommer dit..
Igar fragade de efter vart rumsnummer 4 ggr medans vi at.. OL ute kostar fran 5 kr upp till 15 kr for stor stark
Hotellet tar 20 skr och da ar det SMA stora stark..
Pengarna ryker..

Ute pa gagatan sa gar folk med levande ormar och vill lagga de pa ens axlar och fota.. Jag och Hello har samma skrack for de sa vi skriker ikapp!

Inga snygga man har jag sett an.. TUR jag har min LARS - som for ovrigt tappade sin mobil i kaffekopp igar...
Puss puss Lars jag alskar bara dig - men det vet du ju redan.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

lars tappade mobilen i kaffet igår och gempas kille tappade sin i vattenkannan...haha

2008-06-29 @ 21:12:01
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0