Min man och jag

Vi är ju som bekant "shopoholics".
Igår hittade jag ett "fynd" en MP3-spelare med 30GB och den skulle ha en massa finesser.. Tänkte mest den som en slags handdator så att jag ska kunna ha mitt schema i den en slags postitlapp med musik och foton.
Jag såg den i lördags på LIDL och den kostade 799,-  ett fynd ord pris 1499,- och en Ipod kostar ju ca 3000,- så detta var ju vad jag skulle bara köpa!  SLUUUT!
Kollade runt på andra Lidls men nej den var slut...
Igår var jag åter på LIDL för att handla påskmat till jobbet då fanns den! Yihaaa!! Köpte den.

Forts följer....

Lars och jag var och åt på "Vedugnen" igår och körde via en Lidl så lika bra att köpa mjölk och kolla deras FYNDVAROR..
Lars köpte en bilklädsel till sin "BIL".

När jag var i Fuerteventura så köpte jag 2 bälten åt Lars modell stort omfång..

Imorse när jag steg upp så hade han lagt ett av bältena över dator med en lapp "gör nya hål på den till din storlek.."

På köksbordet fanns kvittot på bilklädseln "Byt till annan färg som passar din bil" om du vill.

Undrar vad som är på G????
HAN HAR SÄKERT DÅLIGT SAMVETE FÖR NÅGOT?????

Eller är det så enkelt att han bara är extra kär just nu??

Men nej han ska ha klädseln till sin BIL och jag behöver faktiskt inget bälte..
Men extra kär får han gärna vara.. 

Puss på dig min man!

Imorgon kommer min son hit på påsklov.

Jag jobbar i stort sett hela helgen och flera av mina medarbetare har förkylningar så det är KRIS med personal.
Vi har löst det men det rasar ihop som ett Dominospel om en av oss blivit smittade också!!
Eller om någon inte blir frisk snart..

MP3 spelaren har inte programmet "kalender" i sig förresten..  *suckar djuuupt*

Kommentarer
Postat av: Lisa

hörre du säg åt din man att du vill ha kvittona på allting åsså går du och lämnar tillbaka grejerna för det var några som viskade om *köpstopp* *spara pengar* osv...

2008-03-19 @ 09:42:22
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

åååå ja vill oxå ha en sån mp3 ...hur lång tid håller batterierna?? ha en TREVLIG PÅSK kram Annika

2008-03-19 @ 11:26:03
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Låter verkligen som onödiga inköp i mina öron... :-O

2008-03-19 @ 15:28:36
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Luna

Hoppas du får en glad påsk och att din man är extra kär o inte har dåligt samvete. Jag kan inte fatta att ni har så mycket kris på erat jobb. Kryllar det inte av USK:or och annat utbildat vårdfolk hos er i Stockholm??? Synd att jag bor så långt bort. Jag hade kunnat hoppat in o jobba hela påsken.
GLAD PÅSK!!

2008-03-21 @ 20:52:51
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0