Nu är ungdomarna hemma

I Västerbotten igen. Har varit mycket trevligt att ha de här och få träffa svärsonen.
Snart kommer nytt besök från Hällnäs.
L8 och Lappliza med bihang
Därefter kommer en Sundsvallsbo på besök.

Kul med besök, dessvärre jobbar ju jag och Lars så mycket och nätter och hela dygn så vi hinner aldrig vara riktigt sociala av oss.

I påsk tror jag sonen har tänkt komma ner. Då jobbar jag mycket men han är ju snart 18 år så han lär knappelunda vilja att jag är så mycket hemma och styr och ställer. (hans hemsida är HEMSK!!) Varning

Nu ska jag strax iväg och jobba börjar 13.00  och slutar imorgon 13.15. Vi har personalbrist så det blir inte en lugn stund men jag gillar ju också då det är lite fart och fläkt förstås.

Lars sover - han har jobbat en natt denna vecka, natten som varit.
Vi har två biljetter med gratis inträde på mässan *Allt för sjön* har ej hunnit vara på den så hoppas Lar går idag.

Jag skulle gärna ha en stuga vid en sjö eller vid havet och ha en liten motorbåt.
Stugan ska ju självklart ha en bastu vid stranden med brygga så man kan hoppa i och bada direkt från en het bastu till en lagomt kall badplats.

En dröm som knappast blir uppfylld.

Lars vill förverkliga den och bygga bastu i Rönnbacka och ha den vid en bottenlös tjärn.
Vet inte om han tagit en hög livförsäkring på mig.. Först är jag livrädd för möss och råttor - stället kryllar av de..
Sen ska han kasta mig i en bottenlös tjärn så ingen hittar mig.
Och ibland skjutsar han mig i sin Lada Samara modell *dåliga bromsar och rostigt golv*

Jag lever farligt jag.

Hur lever du?

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0