Onykter

Druckit vin öl shot ikväll men vad gör man inte för att fira in schlagern..

Jag som hejade på Sjögren..  bara för att jag satsade 2 kr på betway och kunde vunnit 160,-..
men favoriten var väl egentligen Nordman  eller de där bröderna....

Men nää den där perelli eller pomparelli eller pomperipossa vann ju..

nåja tur det för Sverige har väl inte råd att vinna.. eller har de??

Min man är ju i riskzonen pga besparning a la allians..

men vem vet vad som sker jag satsar på EFS Bönehus i Åsele..

Vad satsar du på??

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

"Pomperipossa" - ha ha ha ha... Ja, det var ett bra namn! Nej, nu får vi verkligen kolla in alla andra länders låtar så vi har något BRA att heja på i stora finalen! ;-)

2008-03-17 @ 11:57:02
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

pomperipossa, ja det var ett lämpligt namn!!!

2008-03-18 @ 11:12:20
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0