Är du en tävlingsmänniska?

Ja man kan ju vara det på olika vis.

1)Man ska alltid vara värre än andra
2)Alltid få sista ordet
3)Är och tittar på alla slags tävlingar
4)Ska ha det senaste och naturligtvis finare bil än grannen
5)Deltar i tävlingar och briljerar med pokaler och medaljer i ditt hem

Eller som JAG gör, är med i alla möjliga och omöjliga tävlingar om fina priser på nätet.

Jag har vunnit följande:
 (som är en bråkdel av vad jag minns men så länge tävlingarna är gratis och inte så ansträngande så deltar jag..)

Sodastream (läskapparat)
Ryggsäck (som ser ut som en pulka)
T-shirts i mängder
Video och DVD-filmer
Presentkort flera olika
Lotter
Resepresentkort
Kryssningar
Kubbspel
CD-skivor
Kramdjur


Ja det var en del av det jag minns så här på stubinen.

Största vinsten i pengar är väl när jag vann 1000,- på miljonkontot 1987.
Har vunnit 500,- några gånger på skraplotter och en gång på Bingolotto.
Spelade bingo på en kryssning och vem var inte Bingovärd om inte Leif "Loket" Ohlsson och jag vann 700,-

Men jag skulle aldrig kunna räkna ut hur mycket jag spelat bort för den delen heller.

På en spelautomat hade de texten
*Kom ihåg att det du spelat bort vinner du inte tillbaka*   eller nåt liknande.

Jag har ju blivit spådd och enligt henne "så blir jag ALDRIG rik och vinner inga pengar"
Jaha så jag ska sluta spela? DÅ får hon ju iaf rätt...

Spelar du? 
Vinner du?  
Har du vunnit massor någon gång?

image221
Hmmm hittade denna gamla bild gjord av vänner vi har



Kommentarer
Postat av: Xena

Jag har tävlat lite på nätet också. Vann en fin webcam för inte så länge sen.
Pengar däremot, det verkar som att jag inte är menad att ha sådana ;)

Men va tusan.. Man gör sitt bästa o lever så gott man kan o det är inte illa. Tror många med mkt pengar har mer bekymmer än jag.

Hoppas du har det bra.
Jag ska beställa tid för *skalning* av Ozzy.
Den billiga *bapparaten* grejjar inte hans täta underull tyvärr. Hade ju varit bra annars.

Ha en skön dag. Jag ska ut o fixa lite i trädgården nu iaf hotet om regn visar sig vara sant.
Kram
Xena

2008-05-13 @ 13:17:30
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Luna

Jag vann 1000 kr på en tialott en gång och har vunnit 500 ett par ggr. På Bingolotto har jag vunnit 100-200 kr. Jag köper skraplotter då o då o vinner oftast inte mer än 50 och det är vad jag i bästa fall vinner på lotto också. Suck.

2008-05-13 @ 22:38:42
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

ja jag har ju vunnit 10.000 resa och 3000 guld!
wow, jag..?!
snygg bild!

2008-05-14 @ 08:44:58
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Pernilla

Haha, jo tävlingsmänniska är jag allt. Ang. tävlingar på internet/tidningar o.s.v. så höll jag igång rätt bra där ett tag. Hade ett otroligt flyt så under en period så vann jag någon gång i veckan, minst. Det var alltifrån surroundsystem till digitalkameror. Jag var med i allt, skrev slogans o.s.v. Nu har jag tappat orken för det men jag hoppas den återvänder, det var rätt lönande :-)

Jo, just ja. Jag har vunnit på Lotto en gång också!

2008-05-14 @ 12:36:42
URL: http://prude.bilddagboken.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0