Irritationsmoment 21

Håller ju på och ommöblerar och det innebär ju dataflytt och TVflytt.
Nu fungerar inte bredbandet på min stationära dator,
TVn i vardagsrummet får inte in några kanaler
och jag blir tokig!!

Åhhhh  varför ska jag påbörja såna projekt??

Nåja jag har solat idag naken såklart vilket kanonväder!!

Gjorde "chilicorncarne" på Lucastheripper recept och den vart god och kryddstark.

Imorgon är det vårstäd på vår gård....

Jag har pollenallergi och nu ska jag fortsätta ommöbleringarna..

ciao!!


Grattis Maria 46 år idag!
(Pappa skulle ha fyllt 68 år idag...)

Kommentarer
Postat av: maria

tack LUCAS för att du gjorde det jag ville att du skulle göra

2008-05-12 @ 14:22:22

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0