Lediga dagar - farliga dagar!

Har nu bokat resa för mig och min dotter!
har haft "myror i brallan" för att man vill boka och kolla runt..
så nu blev det bokat så jag får lite stillhet i brallan..

Vi åker till Bulgarien till Sunny Beach.
image217

Med ICA-kortet blev det 1000,- rabatt och dessutom för att hon är tonåring så blev det 560,- i rabatt på bädden.

Halvpension med frukost och så har vi balkong samt ett FFF+ hotell.

Hon blev glad jag blev glad 
Lars blir säkerligen glad,
för han ska fira sin 40-årsdag i Lycksele då har han tänkt..

Jag ringde chefen och fick semestern beviljad då..

Så nu är alla nöjda och glada..

Fortfarande om det finns intresse kan man maila mig och få mitt bankkontonummer för insättning av "Pappabetalarbidrag"....

Kommentarer
Postat av: Tant M

Ni kunde ju ha fått helpension här i Umeå....

Får jag följa med?

2008-05-06 @ 15:17:07
Postat av: Xena

Åhhh va det lät härligt.
Längtar efter en utlandsresa jag också. Kanske blir det nästa år när mannen fyller 40.
Iår blir det en stuga i småland en vecka. Utan både barn och hund..
En veckas total frihet med andra ord.
Kommer nog kännas lite konstigt i början att inte behöva passa upp på ngn och inte behöva ta hundpromenader som det första o det sista man gör på dygnet..
Idag ska vi iaf ut i solen voffen o jag. Kanonväder har vi..
Kram
Xena

2008-05-07 @ 09:53:40
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Ice Lady

Plånboken & kontosaldot blir nog inte nöjda! ;-)

2008-05-07 @ 14:21:15
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Luna

Vad kul! När far ni då?? Får stackars Lars fira sin 40-årsdag alldeles själv då, eller fick han följa med på resan?? Jag förstod inte riktigt det....:-)

2008-05-07 @ 21:35:26
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lucas

Vi åker 25 juni.. Lars är då i Rönnbacka och firar midsommar och sin 40-årsdag.. som är i September.. då vi firar den i Stockholm..
Nej Lars vill ej åka med mig han vill sitta i sitt råtthus och gosa med hundarna. Jag och dottern spanar in snygga karlar på stranden hi hi

2008-05-07 @ 21:39:45
URL: http://lucas1962.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0