Lista (det var länge sedan....) stulen på en blogg någonstans i cybern

Hittade följande utmaning inne på en blogg. Antar du den?


Tre namn du går under:

1. Lucas

2. Jari

3. Luntti

Tre saker som skrämmer dig:

1. Rasism

2. Att människor inte orkar/ids bry sig om vad som händer andra

3. Alla slags övergrepp

Tre saker du har på dig:

1. kalsonger

2. vigselring

3. klocka

Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Aldrig ska jag sluta älska dig (Jonas gardell)

2. När han kysste mig (Magnus Uggla)

3. R A K A S (Jari SillanPää)

Tre sanningar om dig:

1. Social

2. Projektstartande med sällan avslut

3. Glad

Tre av dina intressen:

1. Internet

2. Nakenbad

3. Fotografering

Tre saker du verkligen vill ha:

1. Bli älskad för den jag är

2. Lugn och ro

3. Stuga med bastu

Tre saker på ditt frukostbord:
1. Kaffe
2. Något att tugga på
3. Läsbart
Tre män som berört dig privata eller officiella.
1. Många män med namnet Lars
2. Jan Olof
3. Björn
Tre kvinnor som berört dig privata eller officiella
1. Greta
2. Carita
3. Signe
Tre av dina smultronställen
1. Nakenbad
2. Kryssning
3. Båtbrygga
Tre saker du kunde förbättra dig på
1. Ekonomiska transaktioner
2. Höra av dig till folk
3. Avsluta påbörjade projekt


Kommentarer
Postat av: Galna Grannen

Jag antar din utmaning ! Kolla min blogg senare ;)

2008-05-16 @ 12:09:51
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0