Måndagmorgon och sovmorgon?

Vaknade av fågelkvitter nu igen.
Men somnade om drömde om frysar fyllda med mat.
Har varit uppe sen för 0800 och hunnit följande:
- Morgonkaffe
- Hett bad
- Tömt tvättmaskin
- Laddat med en ny tvätt
- Plockat ur diskmaskin
- plocka i diskmaskin
- Yagit på mig sockar, kalsonger och t-shirt
- Gått igenom dagens post
- suttit vid datorn en hel del
- Mailat min chef och fått svar och svarat på det...
- kliat hundar
- funderat på livet
- önskat mig en läderkilt


Nu ska jag strax borsta tänder, ta ut hundar och eventuellt gå till jobbet, det är härligt väder ute.
Kanske en ide att ta på sig byxor tröja och skor innan jag beger mig ut i den stora vida världen.. *fnissar*


Kommentarer
Postat av: Galna grannen

Usch vad vissa människor ska vara hurtiga på morgonen. ;)Men imorrn ska jag faktiskt vara precis likadan, ska få upp och iväg en unge på skolan, klä mig själv och ytterligare tre samt få i oss frukost innan jag ska iväg kl 8 (!) för att handla på Willy´s medans gubben ska bli skickad att lämna Enya och sen till partihallarna för att kolla priser på smörgåstårta. :)
Vi ses på loftis ! =)

2008-05-19 @ 20:21:05
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com
Postat av: Xena

Jösses så effektiv du är då...
Får nästan prestations ångest
*fniss*
Nej då.. Men jag ska nog ta o stänga ner datorn en stund nu och ge mig ut i trädgården innan regnet kommer.
Ha det gott..
Xena

2008-05-20 @ 09:40:47
URL: http://stollan.blogspot.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0