Kan inte sova

Vi ligger i sängen småpratar tänker möblerar och funderar..
VAD gjorde vi EGENTLIGEN idag?
Hur ska vi få ihop pengarna innan den 30/11
Ska jag flytta hit snarast?
Tankar tankar tankar..

Det blir nog bra.
Första gången jag och Lars köper en fastighet ihop.

Vi får nog borra för bergvärme
Sätta upp staket
Bygga hundgård
Vilka rum ska vi ha till vad?
Bastu
Altan


Hyssssch - inte så bråttom...
Nej absolut inte
Jag flyttar nog upp till Nyår
Lars kommer upp våren 2010

Eller så flyttar vi båda upp våren 2010 och hyr ut huset tills dess - till nån vi känner och litar på.

Röda skinnsofforna blir bra i vardagsrummet.
Kökssoffan ska vi ha vid den väggen

Hur var det kan Lars sätta upp vävstolen?

ADSL - bredband funkar - det har vi kollat upp.

Några hönor vore trevligt

Jag tror vi ska ha några äppelträd.

Våra barn kanske ska bo hos oss mer och oftare.
Får nog kolla upp vad man har för rättigheter
- hittills har det mest varit skyldigheter

Ska jag jobba heltid - eller deltid eller ska jag vara hemma och ta hand om allt

Oj oj oj  tankarna snurrar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippi. Vad kul. Ni flyttar väl hit på en gång....

Var är det? Var finns bilder??? Vi är nyfikna och glada.

2008-11-03 @ 05:53:15
Postat av: Mia

Ler igenkännande åt funderingarna L

Det kommer att bli såååå bra, men jag är också nyfiken, var är det????

2008-11-03 @ 07:19:35
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kicki

Grattis till huset i Vindeln, var inne på Lizaloops blogg och såg huset ert, fint...ni kommer att få det bra, jag skulle aldrig orka vänta utan flytta omgående. Lycka till...kramen

2008-11-03 @ 11:51:32
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Verkligen kul att ni flyttar tillbaka!!

2008-11-03 @ 16:28:53
Postat av: Ice Lady

Så bra att ni kommer tillbaka! :-D Såklart ska du flytta upp till nyår! Lars kommer ju så småningom och får ju hälsa på så ofta han kan och du kan ju alltid ta en tripp ner till Sthlm också! ;-)

2008-11-03 @ 16:38:36
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Vanja

Oj, här gåre undan...! Grattis till husköpet! :)



Antar att du kommer sluta snart då... :-(

2008-11-04 @ 12:17:09
URL: http://www.vanjaschelin.se/blogg

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0