Snö, falukorv och lördag

Ja se det snöar ja se det snöar det var väl "för jävligt" hurra?





Vem vill gå ut en sådan dag??
Jag som ska åka kommunalt till Tälje.. hmm festen börjar vid 19  kanske dags att börja åka nu redan??



Lars lagar lunch till sig! 
Jag äter som bekant inte falukorv så han sa något om att "ät vad fan du vill själv - jag skiter i dig - jag är hungrig och ego.. " detta räcker bara åt mig!

Så jag ska väl som vanligt "svält ihjäl"... jag skulle säkerligen ha det bättre på ett sjukhem.. där man ät och sov och ät och sov och ät  - aldrig får man vara ute i snön där inte...



Hundarna får t o m mer mat än mig??


Detta var jag i 8:an eller i 9:an  ikväll har vi återträff i Södertälje
Får se om man känner igen någon eller om någon känner igen mig?


Så ser jag ut...nu

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Hoppas du får mat där då hahahaha ha en trevlig kväll kram

2008-11-22 @ 13:27:34
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Sotarlena

Du var för söt som Jesus.

2008-11-22 @ 15:19:40
Postat av: Lennart

Vilket härligt vinterlandskap där, jag skulle inte tveka att gå ut dit. Ser mycket trevligare ut än hur det brukar vara här. Fast du ser en aning sliten ut på bilden.

2008-11-22 @ 16:15:46
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Jämors vad snö ni fått i surstockholm!

Hoppas du får en jätterolig kväll ikväll, ser fram emot att få höra allt sen!

2008-11-22 @ 17:41:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0