Söndagen den 2 november 2008

Idag har Lars stått i Stockholms bostadskö i 10 år.
Skulle min mormor levat hade hon fyllt 96 år idag
I lumpen hade jag en adjunkt som heter Knut Lawe han fyller år idag

Halloweenfesten gick rätt bra blev mobbad för min läggning av 2 personer varav den ena mer psyko än den andra så det var inte så farligt.
Blev erbjuden både jobb och bostad och jag hade huvudvärk dagen efter.
Var och tittade på hus igår, sedan till  Lycksele till lars syster som hade släktmiddag och födelsedagskalas.
Tack för det INGER!!
Väl hemma så ringde jag om två hus så idag ska vi se på 3 hus i Hällnäs.
Vi är inte riktigt inne på samma linje jag och min man så vi får väl köpa varsitt...

Vi har bjudit ut vår hund för parning och ska nu gå dit med stamtavlan..

Fast först måste lars göra nummer 2  vilket tar tid..
Imorgon far Lars hem idag flyger Robert hem själv ska jag fara på tisdag MED Lisa.

Hört att värmen i vårt hus i Stockholm gått sönder så det lär vara kallt...
Tur vi bor hos Lisa o Peter med bergvärme..

Hör redan nu hur grannarna klagar på huset..  Fast jag har aldrig hört de säga nåt positivit - så förstår inte varför de inte flyttar/flyttat för länge sen..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jadu, det finns folk till allt...uppenbarligen! :-(



Det var iaf jättekul att ni kom förbi och tack för att du räddade detta syndens näste! Undergången var nära men då kom Jesus! :-)

2008-11-02 @ 10:26:49
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lotta

Hej du! Matmia skrev om ert besök så jag blev nyfiken och kikade in!

2008-11-02 @ 13:43:09
URL: http://ischa01.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0