Vilken dag..

Har hittills idag hunnit ta en promenad med hunden, tvätta 2 maskiner tvätt, tumla 1, ringt några samtal, fått några samtal, sökt jobb, gjort köttfärssoppa med rotsaker, varit hos grannen fick en hel HÖG med pannkakor så nu har jag gjort crepes som finns i ugnen.
Packat ihop lite saker så Lars kunde åka upp till Hällnäs, vikt tvätt, tagit ut sopor, skrapat 2 trisslotter (ingen vinst),
ätit fisksoppa, druckit kaffe rostat mackor och haft på marmelad, kollat in bloggar, bloggat, msn:at med brorsan och svägerskan och min man och och och...

pust ..................................................................det är jobbigt att fira farsdag!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

du gör det bra som lagat köttfärssoppa och äter fisksoppa ;)

Jag håller på att laga enchiladas till peter lisse och felix !!

2008-11-09 @ 16:54:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: ACE

Hej!

Andra här i min lilla familj hade koll på din blogg..Nu ska jag läsa varje dag! Trevligt.

Varm kram..

2008-11-09 @ 18:16:21

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0