vilken natt vilken dag

Ja inte kunde vi sova inatt
I morse skjutsade jag maken till flyget
for förbi dottern och sen
till min vän Liza som jag inte träffat på 10 år!!

Sedan vart det att köpa rengöringsmedel åt den där dottern som inte tycks veta hur man städar?
Hämtade henne på skolan vi for till Coop Forum träffade gamla jobbarkompisar fick en hel del kramar :-))
Handlade proviant till dottern som var helt utan mat...?
Hämtade hennes pojkvän och vi for på Balders Hage och åt mat.
Skjutsade hem de och for "hemåt" till Hällnäs.
Bilfläkten fungerade inte...  OJ OJ OJ!
Svängde in och hälsade på Daniel och berättade om vårt husköp han blev glad
och lovade oss hönor i inflyttningspresent..
Han hjälpte mig att få igång blifläkten TACK!!

Till Hällnäs och telefonen ringde..
grannen ringde fr Stockholm och berättade att ABSOLUT VODKA skin auktionen
på Tradera belv 1225,-  !!!  Det ni!!

Drack kaffe och åt negChokladbollar och nu bloggar vi..

Lars ska köpa kaniner!!  Nej jag menar kaminer till huset..

Kommentarer
Postat av: helene

vadå, inte vet hur man städar?

det går nog i arv, för det luktar fortfarande baaaajs

2008-11-04 @ 10:21:13
Postat av: Luna

Oj oj, vad spännande allt låter!! Jag blir så nyfiken på detaljer. Vad kostade huset och vad kan ni få för leägenheten i stockholm? Går ni i förtjänst eller förlust? Vad har du för jobb på G där uppe? Och du ska INTE jobba heltid om du kan undvika det rent ekonomiskt. Du ska bli en lugn och sävlig norrlänning! :-)

2008-11-04 @ 16:33:06
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Mia

Man kan nog konstatera att nu är ni uppe i varv! Vad du har hunnit mycket, jag säger då det... L

Full fart med slutstation Hällnäs! Jippieeee!!!!

2008-11-05 @ 07:20:23
URL: http://matmia.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0