Dagen till ände

Oj oj oj...  just innan jag for till jobbet så sket en av hundarna J... på mattan i hallen...
Jag cyklade till jobbet cyklade vilse i pannkakan (jobbar på korttis i helgen som i ett område jag ej känner till så bra)
så det blev 40 minuters cykling...
Vi for till Södertälje på Torekällberget och tittade på djur.

Lars kom dit och köpte sig en bil..

Jag tog "ladan" till stockholm hem till jobbet och sedan till korttis och sedan på Bio "Rallybrudar"..

Rätt bra jobb vi har ätiut på pizzeria och varit på bio och på minizoo på samma dag.

Men jag jobbar ju 8-22 idag och lika imorgon så måndagen går i vilatecken.

Volvo 1995 en 945 -845?
Skavanker röd och jag har INTE provkört den..  drag  cdspelare m.m.


Kommentarer
Postat av: Lars

Det var inte en volvo 945 - 845 som jag köpte utan en 855 SE av 1995 års modell.

2008-10-19 @ 23:06:11
URL: http://systerlars.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0