Ledigt till alla helgons blodiga natt

Fick vi och det betyder att vi ska upp till Hellnes på dansen och spöka ut oss!
Kom dit om DU vågar!!

Sist var Lars spågumma och jag hin hole själv..

I år vet vi inte vad vi ska vara men inte snälla timida och menlösa iaf..

För att ta oss upp till "Övre Norrland" så behöver vi en bil.
Svarade på en annons på blocket idag - bestämde att vi skulle se den och for dit,
när vi var nästan framme ringde vi och frågade efter vägen och då sa han att den var såld..
Ohyfsat att inte ringa och säga det medans/innan vi var på väg..

Nu ska vi äta mat..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Meh vilken taskus. Ni får ta tåget upp annars!

Åh vad roligt det ska bli att ni kommer, det var ju jättelänge sen ni var här "på riktigt"!!!

längtar

2008-10-16 @ 20:37:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tant M

Du behöver väl inte klä ut dig för att skrämma slag på folk ;)

2008-10-17 @ 08:20:22
Postat av: Lucas

Lizaloop: Japp ska bli skoj att ses och kanske t o m hinna umgås..

Tant M: Tack för komplimangerna blir så glad och mitt självförtroende är på topp



Ni övriga ha en bra fredag! ja du också Lisa såklart!

2008-10-17 @ 09:12:03
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Luna

Gratulerar till den framtida ledigheten. Jag ÄLSKAR maskerader men har inte fått gå på nån på flera flera år och då anordnade jag den själv. Jag var då utklädd till julgran...ha ha.

2008-10-17 @ 18:19:09
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0