Är så J*KLA förbannad på TEMPO ÖSTBERGA

FAN fan fan!  Kommer inte att sätta min fot där nåt mer!

Känner mig som en kärring idag!!

De är vårt "postombud" och det innebär att vi måste hämta våra paket där,
jag har ju som bekant skickat en massa traderapaket via de och köpte då färdiga paket med portot betalt.
IDIOTERNATEMPO kan inte läsa och vet inte vad SERVICE är.
De har tagit betalt för saker som är betalda och igår skickade jag dottern dit med ett paket - jag sa att vi måste betala tilläggsporto20,- för det. De tog 77,- !!
Sedan ber de om ursäkt och återkommer till henne och säger att det var fel det kostar 44,-
ALLT var fel!!
Gick dit förbannad och skällde nu på morgonen och han bad inte ens om ursäkt!!

Jag skickade flera paket i slutet av augusti och då var det likadant, så jag bad de ta reda på saker, men kan man inte svenska så kan man ju inte ta reda på saker.

Det ska föreställa en affär, och det är tomma hyllor sura kärringar och urdålig service personalen säger knappt hej och som sagt postservicen under all kritik..

Skickade ett brev för ett tag sedan, det var öppet och jag bad att de skulle häfta ihop det, han sa att han skulle göra det sedan, sa att annars tar jag hem det och gör det själv, men han sa att han skulle göra det senare..
Brevet kom fram ohäftat och tomt, värdet var 250,- gick dit och skällde och även då fick jag ingen ursäkt.

Nej BOJKOTTA "skitaffären"

Jag ska skriva till posten och klaga och dessutom kolla om möjligheten att få sina paket skickade till ett serviceställe med SERVICE!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

DÅLIGT!

2008-09-27 @ 17:05:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Luna

Fy! Ja jag skulle nog bojkottat redan ör länge sedan. För visst finns det väl andra ställen att posta i från nära, eller?

2008-09-29 @ 08:59:50
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0