Oj! Gissa vad jag har gjort??

Fått nya jobbet kanske?
Skiljt mig kanske?
Dödat någon? Något?
Varit på GYM?
Nä nää näää!!







Jag har shoppat!!!

Jag har mått så dåligt åt att inte ha kvar min kamera..
Kollat på annonser
Jämfört priser på nätet

Så ikväll fick jag ett erbjudande om att skriva en sak
(återkommer om det)

Vi sålde terrinen idag och så har jag levererat sista muminmuggen.

Vi var till Kungens Kurva på olika affärer jag och Lars.

Sedan var vi tvungna att fara till FARSTA C
Gick in på Expert där - trevlig personal
slog till

köpte en KAMERA!

Den är på laddning nu!

Är så glad - nu är det slutshoppat!

Den var nedsatt med 3000,- och jag  har kollat på den i drygt 1 år.

Nu är den min och jag köpte den inte ens på KREDIT!!

Nästa löning är ju extrastor eftersom jag jobbat extra så det var min morot..

Nikon D80


*GLAD*

Kommentarer
Postat av: Luna

Åh, kuuuuuul! STORT grattis. Jag ser enormt mycket fram emot lite fina bilder.

2008-09-18 @ 23:06:39
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0