Allt eller inget!

Skulle titta på en bil idag..
Lars fixade fram pengar till den.
I morse ringde vedleverantören, IDAG skulle vi få ett billass med ved.
Kostar lika mycket som bilen..

Skit också får nog skippa bilköpet.

Nåja ska se på bilen iaf.

När jag gick hem fr jobb så ringde de att de var här med vedlasset, isamma veva kom Lisa för att hämta mig för att kolla på bilen.

Nu en stund senare så är gården full med ved, och en bil står parkerad på gården.

HUR ska jag få ihop pengar till allt detta??

Bilder kommer senare
Det snöar jag har hemarbete och veden ska in och bilen ska in i garaget och vad gör jag då?

Bloggar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tant M

Grattis till bilköpet - och vedlasset. Nudlar ger också mättnad - även om det inte är så näringsrikt...

Du fixar det!

2009-04-04 @ 06:54:41
Postat av: Lizaloop

haha men att bilen ska in i garaget är väl kanske inten våldspanik....!

Nudlar, bra förslag,d et är ju gott oxå, annars funkar det ju med att springa runt byn å äta!!

2009-04-04 @ 10:59:12
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0