Home sweet home alabama no - Hellnose

Borta bra men hemma bäst.
Kan ju också på min finska brytning tolkas som
'Porta praa men hemma pest'

Jo jag fick faktiskt hemlängtan till Hällnäs när jag besökte hufvudstaden.
Träffade min älskade och en hel del släkt och vänner så jag trivdes nog bra där.
Men samtidigt så är det rätt skönt i lugna Hällnäs med egen täppa
och bara vara i sitt 'lilla bo'.
Hundarna började gnyy av glädje då jag vek uppför Hällnäsbacken.
Hemma satt Lisa och hade bryggt kaffe åt oss. Hon hade rensat rabatten och satt upp insynsskydden i köket och jag blev lite konfunderad över att hon låtit bli att måla om mitt hus..
För sån är Lisa - hon gör saker man aldrig kan vara säker på.
Anmäla sina vänner till Tv-programmet Lyxfällan t ex.
Nu ska jag gå ut och rasta deras hund.. undrar om jag ska möblera om hos de samtidigt.. nää inte denna gång men en annan gång KANSKE..


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha, jag är borta hela dagen idag, du kan måla lila/grått i mitt vardagsrum ;0)

2009-04-28 @ 08:43:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0