Lillördag idag

När det är såna där helger så blir man dagavill..

Jag har alltid haft oregelbundna arbetstider och varit ledug mitt i veckorna och jobbat helger.
Dvs efter alla lediga dagar så 'tror' jag att det är måndag.
Oj vad många 'måndagar' jag upplevt i mitt liv.

Nu här på mitt senaste jobb så är jag ledig alltid på måndagar.
Får se om det betyder att jag får alltid korta veckor eftersom det så fort blir onsdag igen.
Nästa vecka åker jag bort är långledig.
Ska till min äkta hälft.

Åker ner med min son och hundar - i hans merca...
Kommer upp med tåget och 2 hundar i en djurkupe.
Tänk om alla 6 sittplatserna består av hussar och mattar med 2 hundar var eller kanske än värre hussar och mattar med både hundar katter och en och annan råtta.
Huvva!

Jo förresten - ha en bra onsdag - lillördag!

Här i Hällnäs verkar det bli en fin dag - solen skiner!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Lucas för ditt råd...behöver jag nåt, kan jag alltid köpa...Så rätt du har!

Hälsa den äkte hälften sen, han var mitt stöd i livet den där kvällen...speciellt när jag var ute på hal is..om man säger så... :-))

2009-04-15 @ 07:22:07
URL: http://matmia.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0