Stockholm - Älvsjö cykeltur

Vi kom fram igår kväll efter en lång dag med bil. Fick se stambytet vände i dörren for ner till grannen Juddy som bjöd på mat. Såg hennes nya bil och sen for vi ut med hundarna.  Sedan hem och sova.
Vaknade imorse av skratt och högt prat då var "gubbarna" här och jobbade med stambytet.
Man var tvungen att klä sig - gå ner i källaren och morgonkissa. Drack kaffe åt frukost och så nästa besök i källaren då kom nr 2  = stort A.
Gick ut med hundarna och sedan kollade jag garaget och det var olåst så jag tog cykeln, cuklade till Blomsterfonden, Fruängen, Västertorp, Västberga och slutligen hem.

Fick LITE längtan att bo här istället men det går över. Här är det ju vår och ingen snö..

Nu inväntar jag lite energi för hundpromenad och sedan ska jag göra middag åt herrarna Lund som kommer hem fr skola och kurs.

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

längtan att bo i ett hyreshus med toa och dusch i källaren..jojo lura nån som tror dig istället!!

2009-04-20 @ 18:44:01
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0