Hällnäsrapport

Trodde i min enfald att jag skulle
hinna en massa
ta hit en massa
och alltså blev det väl inte så.
Igår god middag hos Lisa och Peter
(Peter hade gjort maten och köpt tulpaner till sin älskade fru.
Sedan drack vi öl och tittade på schlager.
Måns var min favorit
och pinsamt värre
var ju trummisen i HEAT som visade sitt paket.
Lili och Sussie var ju kul att se
Däremot fattar jag inte hur uttagningen går till för det ska väl vara Schlager?
Vad gjorde då HEAT där med rockmusik eller flickorna som sjöng "country"
och så den där Markoolio som var så pinsam och han stackars vän..
Ja jaa man ska ju inte TITTA på schlagern det är ju att lyssna..
Men jag tror det glöms bort att de tävlar i musik inte i kläder eller agerande.
Kanske har jag fel inställning men så är jag ju inte heller en schlagerbög heller.

På tal om bög så spelar jag Jonas Gardells CD nu och den är underbar.

Träffade hos Lisa o Peter "nykomlingarna" till byn, trevliga människor och de ska ju ha tillökning
lite skoj att de är beräknade samma dag som en av deras grannar också ska ha tillökning.
Har tömt lite lådor så jag ska få med tomkartonger ner.
Idag på schemat är det lunch åt Lisa o Peter, elda och sedan fixa det praktiska runt eldning lämna hus osv.
Sedan till Umeå och träffa dottern och hämta sonen och då ska vi äta mat innan vi beger oss mot Östberga.
Imorgon ska bilen lämnas tillbaka.

Lars och jag umgicks lite igår på alla hjärtans dag.
Vi hade på varsin webcamera och pussades..

Älskar dig Lars!

Ledsen Inger men nåt Lycksele hinns inte på schemat denna gång..

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag älskar dig också. PUSS

2009-02-15 @ 09:31:06
URL: http://systerlars.blogg.se/
Postat av: ACE.

Hej o VA!!??

Är du här eller kanske det blir där..??

Jag vill också att du hälsar på, men det får inte vara bråttom då..

Kram!

2009-02-15 @ 10:56:40
Postat av: Anonym

det var ju synd, men kanske nästa gång.



ta det lugnt på vägen.



hälsa med dej.



inger

2009-02-15 @ 17:50:51

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0